Torsdag 28/5

Tjeenna :D

Igår hade vi som sagt fridrottsdag. Har ont i hela kroppen. Ont i ryggen från höjdhopp försökte hoppa 115cm men fick nöja mig med 110cm. Har träningsvärk över allt, magen, ryggen, armarna, revben, ben fötter och till och med händer hahha! Snacka om  klen/dålig kondition x)
 Idag har jag fått reda på att jag har vg i matte :O Fett stolt trodde fan iaf g.  Maria är fan mycket bättre än Pedro :D Av Pedro fick jag bara g haha XD
 Efter matten hade vi tema i hundra år det var lite kul men också tråkigt. RFSL var där och pratade. Vi har du sex och samlevnad i skolan. Vi har det typ i alla ämnen hah sajjk.
 Efter tema drog jag och Pau hem till mig käkade pomfritt haha, like nästan always XD
 På hemkunskapen fick jag också reda på att jag har vg i det också :O :D fett stolt :D Vi gjorde kycklingspett med jordnötsås as gott, till efterrätt fick vi kladdkaka :D hah :)
 Efter HK gick jag och pau till mig igen. Vi pluggade på NO läxförhöret tills imorgon.
 Vid halv sex vare konfirmation som gällde. Vi tog foto, kostade 160kr för att få ett foto. Lite dyrt tycker jag. Vi var iaf ute och det regnade -.-
haha Jag ringde Jocke och bad han hämta mig så vid kvart i åtta åkte jag hem.
När jag kommer hem är det färdig bakade bullar, kanel bullar :D
 Fett gott. Till min konfermation på lördag :)
Nu ska jag lägga ut lite bilder sen ska jag plugga NO.
 Puss och hej



jag och kim i söndags

kallt !

bollar :D haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

bögfittbajs cp, ta bort gaybilden O: <3

2009-05-30 @ 23:28:24
Postat av: marie

hahha nej :) <3

2009-05-31 @ 11:25:28
URL: http://maff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0