melodifestivalen

Vilket land hejar ni på ? :) Jag hejar ju såklart på Sverige fast jag inte gillar låten. Jag tycker Azerbadjan låten var ganska bra faktiskt, med Arash. Han är svensk eller inte svensk men han har bott eller bor i Sverige. Idag käkade jag och Sandray på grillen, vi köpte iceslash saker. Typ en flaska, lägger ut bild. Efter vi käkat drog vi till vallen kollade på fotboll. Gissa vilka som vann? Det var dom som jobbade på gårn :( haha. Lägger ut massor med bilder från kvällen nedan. Puss







Isak blöt hahaha !



Sandra blöt haha

Nikas schteker



Kommentarer
Postat av: sandra

söta lilla isak, vad blöt han är xD <3

2009-05-17 @ 19:30:12
Postat av: Sandra

haha aa som faan :P <3

2009-05-18 @ 20:03:29
Postat av: marie

råkade ta bort kommentaren innan du svara, det stog aa man kan ju säga att han var riktigt blög , tyyp XD <33

2009-05-18 @ 20:06:51
URL: http://maff.blogg.se/
Postat av: marie

blöt* skrev fel XD

2009-05-18 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0