måndag igen

Nästan i tre timmar har jag hållt på med Sandras design, efter skolan. De är fett kul, :)
Sandra och Sandray var med och tittade på xD
 kolla in hennes blogg, http://sandrastolt.blogg.se :D
  Idag i skolan hände ingeting, på so:n kollade vi på
 en film/dokumentär om typ nån som säljer en tjej till någon
så hon typ blir en sexslav, kommer inte ihåg vad det hette men det hette något speciellt.
Jag tyckte om den filmen
 för min typ "idol" är Angelina Jolie och hon vare som berättade allting typ hur det gick till osv.
 Imorgon har vi brandövning.
Vi ska åka till Kristineberg och typ gå i röktunlar, fett coolt? :D
 Nu ska jag ringa Kim för jag ska hjälpa henne med hennes design :)
  Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0