irriterande , damp

Godmorgon alla sovit gott? Jo jag gjorde det tills kvart i åtta imorse när mina idiotiska grannar sätter igång att inglasa deras fucking ruttna ballkong. Det är alltid dom som gnäller på alla andra ba kör inte in med mopparna på gården det låter så mycket vafan tror dom jag blev glad av att bli väckt 150gånger på den här morgonen fick fan ha min ena kudde över huvudet och ligga under täcken fan är det här dom är fan bombade ! Ursäkta dampet men ni förstår säkert? Idag ska jag iaf åka till solna och kolla på en väska till mig, tror faktiskt att jag kommer köpa en :) Kim, Pau och Sandra följer med. Kim ska köpa ett par skor. Mormor fick typ ryggskott idag så jag har hjälp henne att bära en fett tung jätte fin blomma :) Hon ska till min morbrors tjej idag som fyller 40. Jag pallar inte följa med hon kommer aldrig på mitt kalas liksom ?!  egovarning XD Som ni vet lämnade jag in min mobil för att den hakade upp sig och laggade, jag fick tillbaka den i onsdags och den började lagga igen i torsdags, fifaaaan va irriterande asså.. Ajja ni får lite bilder sen veckan som jag inte lagt upp än.


vår lunch i onsdags XD



Jag bakom Isak, tråkig svenskalektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0