5/5

heeje :)

har nyss ätit lunch. Slutar ju vid lunch på tisdagar,  det är fett skönt asså.  Det går inge bra för mig idag. Mitt internet funkade inte -.- Så jag försökte fixa det. Igår och i förrigår läste jag inte noggrant men så gjorde jag det nu då fattade jag att jag hade råkat stänga av internet på en knapp på datan, man skulle ba klicka på den igen så funkade internet fifaan irriterande men men xD Nu funkar inte internet på stora datan heller, suck.
 Ida ( min hund ) har typ inflamation i foten så hon får ha en strumpa på sig, jag får gå och sätta på den hela tiden för hon drar av den XD
 Jag har massa läxor som måste göra idag så jag ska börja med dom, hoppas det inte blir som förra tisdagen XD Imorgon har jag matteprov, engelska redovisning, på fredag har jag no prov, på måndag har jag so inlämning+redovisning.
 gard nu när jag räkna upp allt känns det väldigt mycket XD ajja SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0