våffeldagen

irriterad idag igen. pga pennorna inte fungerade , då gick dom sönder -.- Känner att jag ba kokar över, blir verkligen as irriterad för små saker. Blev väckt några gånger i morse men jag kunde somna om. Jag skulle till tandläkarn klockan 10 men jag tänkte jag sover ändå inte så länge, jag ställde inge alarm. Så ba 09.58 vaknar jag och kastar på mig kläderna och springer upp kom till tandläkarn två minuter över så det var rätt snabbt, tycker jag xD Iallafall efter tandläkarn gick jag hem , photoshoppade lite sen gick jag till mormor. Där käkade jag och tittade på andra avenyn. Nån mer som tittar på det? Det låter inte så bra men de är fett bra. Juste idag är det våffeldagen och jag tänker inte äta våfflor :)



// Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0