thursday

äntligen har man kommit hem från konfermationen.
 Det är grymt tråkigt där asså det går inte att beskriva , booring!
 Idag i skolan kollade vi på film, en natt på museet.
 Jag har sett den förut när jag åkte upp till Idre förra året.
 På hemkunskapen gjorde vi kyckling wok det var ganska gott.
 Och jag var lite flummig så jag tyckte det var as kul x'D
Killarna, eller vissa killar hade fotbolls dm idag så dom var inte i skolan , snyft Marcus va inte i skolan.
Efter hk drog jag och Pau hem till Niklas jag satt och nörda mig med guitar hero , älskar det spelet nu asså eller jag får typ damp på det men det är kul att köra när det går bra. xD
 typ halv sex var jag och pau tvungna att gå , skulle på konfermationen ju..
Eller den började halv sex men vi gick då , spela roll liksom :)
aaja nu ska jag väll typ äta nått är faktiskt lite hungrig.



sajk bild jag vet x)
// Marie

Kommentarer
Postat av: Sina

vrf går ni på konfermation om dt e tråkigt ? x) <3

2009-03-05 @ 21:08:31
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: marie

för jag har gått mer än hälften av tiden och jag får typ en platt tv xD <3

2009-03-05 @ 21:22:57
Postat av: Sina

What ?! Fett nice :) <3

2009-03-07 @ 10:28:39
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Marie

jaa vet :D <3

2009-03-07 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0