trött, tröttare, tröttast!

ja e grymt trött men jag vill inte sova, jag vill sitta vid datan haha.
Igår somnade jag när jag pluggade.
Så vaknade jag mitt i natten då var alla papprerna knölade och mobilen hade ramlat i golvet, lyckat xD.
 Idag har typ ingeting hänt , jag har vart med Oscar, Becka, Fredrik, Lukas och Sandra.
Vi va typ på gårn ett tag sen drog vi till centrum, gjorde ingeting.
Sen så skulle dom dra tillbaka till gårn men jag pallade inte så jag gick hem.
När jag kom hem satte jag mig såklart vid datan och har varit sittande här sen dess..
Nu ser jag att klockan slott över tolv.
Ska nog sova snart då, ska bara fixa lite grejer först , godnatt



Kommentarer
Postat av: angelica

HaHa deet har hänt mig att jag somnat med XD

2009-03-07 @ 11:25:14
Postat av: Marie

haha okej :)

2009-03-07 @ 12:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0