tråk

behöver / vill ha :
- shudder shades glasögon, vita
- evisu
- wesc tröja, har en men jag lånade ut den till en 'kompis' och kommer nog inte få tillbaka den..
- nått linne / tshirt som är typ tajt som man kan ha till leggins
- nån najsig färgig tjock tröja, med nått mönster
- svart kofta
- en väst, helst en goose men jag tycker nästan everest ( en sån paul har som jag lånar ) är en snyggare modell palla bry sig om märket? sånna fall en brun eller beige om det finns.
- ett par skor , med klack jag har ett par som har lite för låg klack och ett par som har lite för hög klack, -.-
säger nog bara en sak om det jag skrivit, in my dreams haha kommer nog köpa lite av det men inte allt. Beror på hur mycket pengar jag har.

// Maff.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0