ska sova

Sitter och väntar på svar från Kim, hon bad mig att hjälpa henne med sin blogg så skrev vi massa sen så har bögjäveln loggat ut. Så jag har typ suttit uppe i 40minuter extra och väntat på svar , får damp haha. Det betyder att jag kommer vara fett trött imorgon för att alla idioter hemma kommer vecka mig vid 6, 7 och 8.. Tack din bööööög! Iallafall idag så hjälpe vi paul på hennes 'kalas' det var grymt tråkigt Xd haha men hon fick en moppe fett najs ju ! Sen så en as as najs sak, mamma ba sms:ar mig ba vill du följa med till Bulgarien jaba omg typ haha jaa! Så jävla najs , jag åker till Bulgarien den 2juni och kommer hem den typ 10/11juni (på natten) Så har vi skolavslutning den 11 , grymt najs fett glad asså. Ajja ska vara hemma imorgon igen så jag skriver nog mer då , godnatt <33

Kommentarer
Postat av: kim

haha förlåt (a) <3

2009-03-25 @ 16:02:19
URL: http://kimberleymatthews.blogg.se/
Postat av: marie

fag XD <3

2009-03-25 @ 17:26:19
URL: http://maff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0