monday

Jag är fett trött!
Somnade inte förrän typ kvart i tolv igår för det har hänt en sak..
Inte en liten sak heller.. Så jag kunde inte sova. Så försov jag mig en timma extra så jag vaknade när jag egentligen skulle gå. Då vare bara kuta upp klä på sig, packa väskan med smink och äpple sen vare ba att gå/springa till skolan.
Jag kom i tid med jag var grymt trött -.- .
Som tur var det att vi har film tema typ på svenskan så vi kollade bara på film , tack!
Sen rullade dagen på , till lunch vare det pittipanna blää!
Jag satt bara och kollade på när alla käkade, som vanligt..
Jag hatar nämligen skolans mat , fifan vad äcklig den är asså :O
Iaf efter no:n, sista lektionen, gick jag Sandra och Pau hem till mig.
Det var as kul vi var typ as flummiga och skrattade i typ över fyra timmar, haha.
Det är mammas och Jockes åttonde förlovnings år idag , eller hur är det man säger? Xd
Så det blev tacos till middag, mums :D Jag städade nyss mitt rum det var lite rörigt. Men nu är det typ okej igen. Imorgon har vi läxförhör man ska typ kunna olika floder, berg och hav i europa det är ganska så lätt så jag ska läsa igenom lite grann snart. Väntar bara på sega Kim, hon bad mig att hjälpa henne med blogg.
Men hon är grymt, grymt seg på att svara xD Ajja skit samma , det är ändå rätt chill vid datan nu , jag lyssnar på musik och redigerar bilder :)


//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0