måndag,

Tja tja, jag börjar må bättre så jag är fett glad. När jag är i skolan är jag glad men det är inte skolan som gör mig glad det är kompisarna alla mina underbara kompisar , fan vad jag älskar er ! Som Jesper sa, det går inte att vara emo i skolan. Alla kompisarna uppmuntrar än vad som än händer liksom! Idag gick mina älskade hörlurar sönder jag sa att mitt liv skulle gå under, men det kommer det inte göra för ni gör så man glömmer bort allt skit. Fan vad glad jag är att jag har er alla. Jag tänker inte räkna upp alla för det går inte , ni vet själva ! Tack för ni finns asså!
// glad Marie


Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG SAKNAR DIG MARIE!

<3

2009-03-16 @ 21:25:27
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: Marie

Saknar dig med ! <33

2009-03-16 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0