måndag 2/2

Skulle jag passa med hög kjol ? funderar nämligen på att köpa en :)
Sen vill jag köpa en leopard bikini typ ? mycket jag vill köpa, ge mig pengar haha.
Jag tycker att det är fett kul att fixa lite med bakgrunder, headers och bloggar så om ni vill ha hjälp så är det bara att säga till, jag tycker inte att jag är så bra men det är kul.
Juste fett kul det var idag på no:n, omogna jag och min tråkiga humor haha.
Vi tog typ ättiksprit eller nått jag vet inte riktigt vad det var och bakpulver i nån mugg, sen så tog vi en kondom över så blåstes kondomen upp haha, sen så gjorde min no lärare en sak inte medvetet men ja tyckte det var kul och skratta grymt länge xD Tänker inte ta upp vad. x)
Sen har man ju svenska prov imorgon :S
oops , skit också måste fan sätta igång att plugga nu asså, man ska kunna ordklasserna, palla liksom hah.
På torsdag har jag matte prov och jag vet inte änns vad det handlar om (mitt minne you know) LYCKAT!.
Så om ni ursäktar nu så har jag nog inte tid för att sitta här att data nörda mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle passa fett bra i hög kjol :) <3

2009-03-02 @ 17:40:05
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Marie

troru ? :D naajs, <3

2009-03-02 @ 17:42:00
Postat av: angelica

jjag tycker ochså du ska köpa hög kjol

<3

2009-03-02 @ 17:49:43
Postat av: Marie

vilken färg då? Svart? :) <3

2009-03-02 @ 18:21:34
Postat av: angelica

svart elr mörk grå

<3

2009-03-03 @ 16:49:31
Postat av: Marie

aah okej :D <3

2009-03-03 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0