lördag 21/3

GODMORGON!

Ja vaknade för ett tag sen, väntar bara på att frukosten ska bli klar nu. Igår va fett kul, det var kanske vissa som inte tyckte det var så kul men jag tyckte. Jag ska inte gå in på detaljer hahah. Jag har gjort om bloggen igen vad tycks? :)
Jag har inte skrivit på några dagar för jag har inte pallat.
I torsdags var hela dan saaaajjkk! Dom stängde av elen!
Jag tar det från början , Jag Paul och Niklas skulle hem till mig och äta.
Första saken, Niklas och paul håller varandra i handen
 så kommer det en lyckstolpe då släpper dom taget så lyckstolpen skiljer dom åt.
Då börjar jag skrika då börjar dom skrika så stog vi och skrek sen ba varför skriker vi?
Niklas ba jag trodde det var en spindel XD Paul skrek för jag skrek.
Jag skrek för jag såg en film, scary movie 2 då säger dom att man inte ska skiljas åt av en stolpe.
Sen i bakgrunden är det två som gör det då kommer en lastbil och kör över dom det är skit kul.
Jag berättade det här för dom, dom ba jahaa typ xD
Sen när vi kommer hem så fanns det typ nada att käka så paul käkade nudlar
 och jag och Niklas skulle käka pomfritt. Precis när vi stoppat in pomfritten så hör vi typ allt slockna,
datan spisen micron ba helt slockna. Jaba vafan har det gått en propp eller?
Så kollar jag väckarklockorna dom var avstängda! Helvete tänkte jag och började bli grymt irriterad.
Jag gick ut och läste på en lapp i trapphuset där står det att elen kommer stängas av
i trapphusen men det kommer inte påverka lägenheterna ändå gjorde det de !
 Iaf när jag gick ut och läste på lappen så stog det en vagn i trapphuset.
Sen en minut senare ville jag försäkra mig om vad jag läst,
då är vagnen borta och det är bara en gren kvar hahaha XD
de är sajk tycker jag för jag hörde ingen heller.
Så gick jag in och berättade det för Paul och
 Niklas då följer typ dom med då är grenen borta XD HAHA
lite långt inlägg men ändå :)

// Marie

Kommentarer
Postat av: nicke

haha det var ju mähga kul ju xP

2009-03-21 @ 17:32:26
Postat av: Anonym

aah :D <3

2009-03-21 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0