klockan har precis slagit över tolv

En minut över tolv är klockan nu när jag skriver det här. Idag var jag i skolan , tråkigt. Sen Efter skolan drog  jag Becka och Paul till vällingby kollade runt lite, ville köpa en present till pau. Men jag hittade inget. Hon fyllde ju år i tisdags och jag har inte änns köpt nått till henne än, shame on me :S Jag köpte iaf en sak, godis. Nu på kvällen har jag vart med Becka och några. Så var det vissa personer som kastade snöbollar o skit på mig så jag fick adhd. Mitt hår var helt trasligt, tovigt, förstört, med mera asså jag fick damp får damp om nån pajar mitt hår så det blir ännu mer slitet. Ska försöka sova snart så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0