text eller bilder? / Maria ungdom

När man läser någon annans blogg, tittar man mest på bilderna eller läser man? Jag brukar mest titta på bilderna, om det inte är någon intressant rubrik. Vad gör du? :) På sommaren nu, vad jag känner just nu då. Kommer jag mest lägga ut bilder och sånt, palla sitta vid datan i typ en timma och skrev en hel 'bok' liksom? Jag kanske skriver då och då. Jag skriver en sak jag kanske inte vill att alla ska veta men vemfan kollar in min blogg?? xD I måndags fick man åka in på maria ungdom. Drack lite för mycket ach ach fy. Spydde tydligen blod och skit vid min skola, jag kommer inte ihåg nånting..  Det var jag och Sandrer. Dom släpade omkring med mig sen kom det två snälla tjejer som hjälpte mig, TACK! Juste min så kallade bror är fett falsk mot sin tjej, Jag berättade en sak då slog han till mig med knyt näven på näsan så jag började blöda näsblod.. Om det inte hade varit en stol bredvid mig hade jag troligtvis vart på akuten nu för då hade jag typ fått blommpinnar in i ryggen (vassa) och slagit huvet i stenar. Jävla BÖG JÄVEL han är. Ibland önskar man att han aldrig fanns asså.. Vad händer med mitt liv liksom? :S Pallar inte. Här får ni iaf en glad bild på mig från skolavslutningen. Lite flum men ändå.





Kommentarer
Postat av: Sandra

vad gör han som är falskt? lisa & jimmie eller? haha. <33

2009-06-25 @ 16:26:50
URL: http://sandrastolt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Omg, dumma Jimmie (6)... Jag saknar er, båda!



Jag håller med dig om bloggarna, bilderna kollas som mest alltid och läses om det är någon intressant rubrik! <3

2009-06-25 @ 20:49:50
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg Marie!

<333333

2009-06-25 @ 20:54:38
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: marie

Sandra: jag tänker inte svara, <3

Emelie: Haha aah :D <33



2009-06-28 @ 18:45:05
URL: http://maff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0