YEEES, finally friday

fredag: dagen började ju med gympa, as trött sen igår.
 Sen superduper tråkiga NO:n, jag och sandra bygger en bro. Golden gate bridge. Sandra va sjuk så ja fick hitta på något jag kunde göra som dekoration på den så ja sågade några bitar och limmade fast det, haha.
Efter det hade vi syslöjd ja fick adhd min stickning stinker, haha den är så jävla ful. Skulle göra ett par sockor men ja pallade inte så ja ska typ göra pulsvärmare..? Jag kommer typ slänga eller ge bort dom när jag är klar.
 På lunchen pallade ja inte gå och käka nått så ja fettade mig i hemvistet och spelade uno med massa geeks, haha :) eller alla va geeks utom en,  :P
 Efter lunchen hade vi svenn vi satt typ och spelade nått tråkigt spel, booring!
När de slutade slutade  vi så jag gick hem med marcus och becka.
 Nu ska jag typ ringa mamma och fråga fall ja kan sova hos becka, ska ta med datan då (a) :D
 skriver nog mer sen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0