tisdag 27/1

Tjenna :)
Idag hade jag och Becka redovisning det gick väll typ 'bra' xD fett pinsamt det var x).
Efter skolan drog jag och becka hem till mig käkade lite och kolla på film, PS i love you. Vi hann aldrig kolla klart på den så ja ska typ kolla på den nu eller imorgon jag vet inte riktigt :P
Vi hann aldrig se klart den för Becka skulle in och lämna tillbaka ett busskort i Fridhemsplan. När vi var där frågade Becka fall ja kunde hänka o kolla på en jacka till hennes, visst sa jag. Vi brukar aldrig vara vid fridhemsplan så vi hittade ju galant, haha nejnej. Jag visste att det fanns en galleri nånstans där men ja kom inte ihåg vad den hette. Så vi gick åt ett håll i typ 10minuter sen ba dääär , däär är det! Västermalmsgallerian hette det haha :) Becka köpte massa najsiga saker. Sen åkte vi hem en åt varsitt håll. Jag hade tur tuben kom precis när ja kom ner och bussen kom precis när jag kom ner så det var chill.
När jag kom hem käkade jag middag.
Efter middagen tog jag bussen till gårn, träffade Sandra.m ,Alex :D, Niklas och Marcus. Vi hade fett kul men inget speciellt att skriva här vi hade iaf kul. Alex började blöda näsblod och sa att det var jag som hade slagit honom ( på skoj ). Han började blöda näsblod för han  knappt hade sovit något, haha ärtis :) Nu ska jag göra iordning mig och gå och slagga så jag inte börjar blöda näsblod imorgon ;D gooodnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0