Test

Jag har as tråkigt så för att göra det lite ' roligare ' ska ja göra det här testet.


Hur bor du: Lägenhet o villa

Brukar du komma i tid: OFC ;D

Hur lång är du: 161,5 :)
Kan du laga mat: haha "aah" VG i hemkunskap haha XD
Vad jobbar du med/pluggar du: Skolaan
Vad har du på dig just nu: Mina ksss byxor, en rosa kofta och mitt gina linne
Har du någon fobi: ormar!! Inte Isaks bara lite
Hade du en bra kväll igår: jaa det hade ja väll :P
Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihåg x)
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: venne :P
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: blåbärsoppa eller choklad :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: bubbelvatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet ej :P
Saknar du någon just nu: yepp..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: allt
Någon jag stör mig på: flera
Intressen: Vah med kompis / fotboll / kickboxning
senaste person du kramade: Rebecka :)
Senaste person du ringde: becka :)
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: juice
Vill du ha barn: tror det
Längtar du till din nästa födelsedag: alltid!
Har rakat dina ben någon gång: haha ah
Är du sugen på något nu: nje ?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: nada
Använder du hudkräm: Mm
Attraheras du av män med skägg: haha absolut nej 8)
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: ibland :P
Röstade du i det senaste valet: Nej är bara 14 fan
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: jag lyssnar på musik
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ne :P
Vad tycker du är äckligt: smuts
Har du pengar på mobilen: yes, fyllde på i fredags :) 


Kommentarer
Postat av: sandra

vadå, attraheras du inte av män med skägg nu eller? du sa ju det igår? :O <3

(HAHAHAHA)

2009-01-25 @ 20:05:52
URL: http://sandrastolt.blogg.se/
Postat av: marie

oj ja skrev fel x) ska ändra det på en gång ;D XD <3

2009-01-25 @ 20:17:38
Postat av: sandra

hahaha <3

2009-01-25 @ 20:40:07
URL: http://sandrastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0