onsdag, trööött

Tjenna mors allihoppa!

Ny renoverad blogg, vad tycks? :)
Idag har jag:
- pallrat mig till plugget fast ja inte orkade.
- Haft svenn, svenska, idrott, matte och engelska (SUCK?!)
- pluggat, data och tv

På gympan hade vi handboll. Jag brukar tycka det är kul men inte idag. Varför inte idag? Jo för att ja blev mega irriterad på en viss person vi tar inga namn eller detaljer..
 På engelskan hade vi glosförhör. Oscar hade suttit och skrivit upp alla
gloser med svar i mobilen så vi skickade runt det till varandra, haha tack, (a). Efter plugget drog jag hem, pluggade / satt vid datan / tv :)

Jag har funderat länge på hur ja vill att min blogg ska se ut men ja har inte fått några idéer, vet ej varför men idag kom ja faktiskt på lite grann så ja prövade massa olika saker.
Det blev rätt så bra men ska bara finjustera lite grejer :) Om ni har några fler förslag på hur min blogg ska se ut , SKRIV ! Tveka inte, inget är fel. Det blir nog tv och sova för min del ikväll,, / MSL
Juste får inte glömma dagens outfit ;D
 
Min nya gräddvita kofta, vero moda
Mitt gråa långa bikbok linne
Under de långa grå linnet ett vitt hm linne
Sen bara ett par vanliga svarta strumpbyxor. Som dessutom hade gott sönder vilket jag såg när ja hade tagit på mig dom, jag pallade inte byta hah. :)

 












                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0