Onsdag 28/1

hejsan alla läsare :D
Idag har det vart skola som vanligt. På gympan hade vi skridskor. Jag tror fan ja skulle få en hjärtattack asså det kändes fan som det, inte för ja vet hur det känns men. Ja kan inte åka baklänges så jag bad Fredrik knuffa på LITE grann istället ber han Niklas ta min ena hand så kör dom mig i typ 100km/h haha kändes det som xD Jag skriker såklart över hela ishallen, haha XD Så knuffar fredrik mig på ryggen så ja ramlar på rumpan och typ glider 5meter på arslet XD Det gjorde inte ont eller så ja blev bara jävlogt rädd asså, fiffaaan XD Jag skulle typ slutat halv tre men vi fick sluta tidigare. Då stack jag Sandra.m och Becka till stan Becka köpte lite saker idag igen :) Jag köpte en näspiercing :) Efter det drog jag och Sandra hem. Jag åkte hem och käka sen åkte jag till gårn. Jag och sandra hade lite boring, körde liksom fotboll med oss själva no life assåe xD Det var för att ingen pallade komma :O Ajja nu ska ja slagga , godnatt <3
haha väldigt seriös bild på mig och sandra asså hah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0