lördag | morgon

Gomorgon alla :) här sitter ja med en varm filt, färska frallor, multi, högsta volym på musiken och skriver blogg :) ja kan väl berätta lite om gårdagen. Det börja med att ja gjorde iordning mig snabbt käkade tacos sen började jag gå mot skolan. Där skulle ja möta Haris och Anton. Jag var med dom en stund sen drog jag till vallen. Där mötte jag Marcus o några. Vi kollade på mammahockey typ. Sen skulle dom typ hem o käka då träffa ja niklas. Vi gick till gårn. Där körde vi biljard, jag satte åttan två gånger så han vann XD Efter de satt vi vid datan sen spelade vi något spel jag och niklas hade så hög iq så vi vann :D Sen typ gick vi ut va med några , sen halv 12 drog jag hem med ingen känsel i händer, fötter eller öga XD .. Idag ska man ju träffa Kim :D Nu ska jag fortsätta lyssna på musik ,, skriver nog mer sen.



// [email protected] :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0