dampdamp

Helt vanlig torsdag idag. På hemkunskapen gjorde vi korvstorganoff och ris, ja brukar inte gilla det men min och marcus var fett god :)
Efter det drog vi hem till emil o Lukas ja lekte emo men dom andra haha hade 'kul'. Sen drog vi till marcus kollade på sunes sommar fan vad kul det vara haha :)
Sen drog vi till gårn där var fille oscar o Alex. Vi körde typ fotboll det var typ kul sen blev det tråkigt så ja och becka skulle dra.
 Så stor ja utanför och väntar på becka så kommer alex med fetaste snöbollen rakt i mitt huvet! Sen började det med att vi fortsatte sen kom alla ut. Becka blev fett lack och ja tyckte det var kul innan ja fick typ adhd och jagade dom haha. Jag var helt svart runt ögonen när ja kom hem. Helt blöt mitt hår var typ som efter jag duschat och mina kläder också!.. Fuck er asså. Nu är jag trött och blöt. Måste duscha för ja är äcklig av all snö från marken.
Juste sen nyss såg jag reklam på pea en film, the unborn. En skräckis , vill se den nån som vill se den med mig? Ska duscha nu iaf ,, Marie
 

Kommentarer
Postat av: Ante

Najs Najs :D

2009-01-23 @ 15:34:23
Postat av: sandra

jag vill, eller jag tror jag vill iallafall ! (a) <3

2009-01-23 @ 20:54:07
URL: http://sandrastolt.blogg.se/
Postat av: marie

visst sandra om du vågar, vågar du änns kolla på trailern på pea? XD <3

2009-01-23 @ 22:10:29
Postat av: sandra

haha, jag vill fortafarnde se den, bajsbarn x) <3

2009-01-25 @ 11:55:57
URL: http://sandrastolt.blogg.se/
Postat av: Marie

bra bra :D <33

2009-01-25 @ 12:31:25
Postat av: pau

jag me :D

2009-02-01 @ 20:24:50
URL: http://ppalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0