vad ska du göra idag?

Godmorron bloggen


Själv vaknade man ju för ungefär 40 minuter sen, snark.
Jag somnade nog inte förän halv två igår, fixade ju med bloggen.
Jag tycker det blev fett coolt men bakgrunden blev lite för mycket eller vad tycker du?

Gard, jag glömde ju bort att jag köpte lite saker igår också.
Jag köpte två par strumpbyxor, hade stort behov av det(HM 149kr). Sen så köpte jag en upp och ner vänd deodorant den luktar jätte gott(HM 36.50kr), ett linne/top från gina tricot (129kr), en svamp som jag ska ta bort sminket med (HM 9.50kr) Jag gjorde iordning lite bilder så ni fick en liten blick på vad det va jag har köpt :)
En liten fråga också innan det här inlägget avslutas, vad ska du göra idag?
Nu ska jag gå och äta varma frallor med juice, så jag har inte tid att skriva mer.


// Maff@pea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0