fredag

Klockan slog nyss över tolv så nu är det Fredag , najs najs :)
Igår klippte jag mig och slingade håret :) Jag blev rätt så nöjd men inte att hon gjorde lockar på mig när hon fönade håret, jaag vill ju ha rakt hår så jag blev skit förbannad, men ja sa inget men ja såg fett suur ut.. x)
Jag sa sen att jag såg ut som Peter pan på 1000-talet haha..
När jag kom hem satte jag direkt på plattången , haha xD
  


Igår sov Sandra hos mig , vi kollade på news movie så somnade vi , vid tre på natten vaknade jag och väckte Sandra och bad henne gå upp o lägga sig, haha x) Juste sen så i onsdags så käkade jag några hårda godisar så min tand gick av.. -.- XD fifaan så idag tio över elva vare tandläkarn för mig heh.. Jag hatar onsdagar jag har alltid sån otur då. Bröt nyckelbenet på en onsdag och två veckor senare går min tand av hah jag hatar mitt liv då asså.. Varför just jag ? Sen så tänkte ja göra om min blogg , eller jag ska. Då tänkte ja på nått märke jag gillade, asså klädsmärke. Då kom jag på att jag avgudar evisu (a) Dom är såå snygga , skulle ju köpt ett par i somras men hade inga pengar då.. Hade prövat dom och allt fifaan asså. Nu ska jag klura ut nått naajs jag kan göra med de märket med , så jag har inte tid att skriva nu.
 

      
                                                                              Byxorna jag prövade i somras..

       Puss och kram / Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilen affär ? :)

2009-03-01 @ 22:44:42
Postat av: marie

secret, beror på vem som frågar? xD

2009-03-02 @ 15:05:09
Postat av: Anonym

jeansen var rätt snygga

2009-03-04 @ 18:54:09
Postat av: marie

aah jag vet :D

2009-03-04 @ 21:24:02
Postat av: Anonym

maria heter jag nsom fråga :)

2009-03-10 @ 14:34:11
Postat av: Marie

aaha okej, på red devil :)

2009-03-10 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0