sova hos pappa

godmorgon alla sovande och inte sovande.
 Jag är inte sovande dessvärre. Idag ska jag Paul och geek sova hos min pappa :D Vi kommer ha fett mys, kolla på film och fetta oss. Hoppas det blir superkul, vilket jag tror :) Jag ska skita i vissa personer som är här på ekerö för dom skiter ändå i mig , eller iaf mina sms..
Ja gick och la mig 00.00 igår eller idag va säger man? Och vaknade kvart över tio för min irriterande cepe låtsas pappa, tar ut disken och typ skriker utanför mitt rum när han går förbi för att jag ska vakna så jag får blir grymt sur och irriterad, jag slår han (a) xD Vi är inte så normala, haha x).
 Juste vad tycker du jag ska göra: jag får typ välja mellan att åka till Thailand i två veckor eller att åka skider i Idre i en vecka. Jag har vart i Thailand en gång och vart i Idre två gånger.
Om jag får bestämma själv så vill jag åka till thailand, lätt liksom. Men då måste jag övertala min mamma att så jag får åka med min pappa, vilket är 50% att jag får och 50% att jag inte får.. Jag hoppas iaf på det bästa, fatta najs jag kommer ha då ! :D Det är nog inte alla som förstår varför jag inte skulle få åka med min pappa men det har hänt lite saker jag inte vill prata om.
Snart ska jag nog börja packa för att sova hos pappa :)

                                                             
                                                              ,, [email protected]

Kommentarer
Postat av: oscar

åk till idre istället det är mycket skönare..

2009-02-07 @ 12:14:33
Postat av: Marie

aah okej, vi får se :)

2009-02-07 @ 12:49:35
URL: http://maff.blogg.se/
Postat av: becka

tro mej, jag kommer flå din kära mor levande om du inte får...

<3

2009-02-07 @ 16:42:20
URL: http://augustibaarn.blogg.se/
Postat av: Marie

aah haha :D :D <33

2009-02-07 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0