söndag 8/2

Min låtsas mamma var fan fett snäll jue, hon tog fram godis till mig som pappa gömt haha XD I know im fat but I can´t handle it.
 Vi vaknade ganska tidigt, typ kvart över nio.
 Typ kvart i tio gick vi upp och då åkte pappa och Jenny (hon heter så) och köpte frukost åt oss, tack (a) :D .
Efter frukosten hade jag städsjuka typ damsög överallt i mitt rum och mitt rum är ganska stort asså.
 Sen så typ sminkade vi oss sen gick vi till bussen när vi kommer fram ba aah 49 går den och då var klockan 31, tack tack. När vi kom till vällingby tuben kom inte förrän 5min ,,
mm verkligen min dag och jag hade damp också.
 Juste på bussen i bromma haha gard jag trodde jag skulle dö av skratt !! XD
Vi gick på där bak på bussen för jag pallade inte gå fram,
så ba sitter en gubbe där o ba typ
 "jävla kommunismer smiter på bussen här bak" HAHAHA fan vad kul det var,
 jaba men vi har busskort XD.
 När jag kom hem så satte jag mig vid datan och fick typ hundra sms per minut ,
haha nej men det var nåra som späma mig, fast det var kul :)
Resten av dan har jag suttit vid datan / pluggat.
Jag åt nyss pizza, haha som killarna säger tjockis kaka..
 Ajja nu ska ja läsa lite so , ses <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0