slutar efter lunch

YES! Idag slutade man ju efter lunch , för att det är utvecklingsamtal :)
Jag pallade inte skriva något inlägg igår.
 Idag hade vi matte prov det gick väl så där typ. Under veckan har jag försökt klura ut något bra om hur ja kan göra mitt rum. Mitt rum skulle ni skratta åt om ni såg det asså ,  när jag säger litet menar jag verkligen det.
Det får typ bara plats en 160 säng här inne..
Så ja funderar på att bara ha hela mitt rum som en säng o ha mina saker på hyllor i låder.
 Jag vet några skit snygga låder, kanske lägger upp bilder på dom om ja hittar.
 Sen måla om rummet typ ljust beige, så är låderna bruna.
 Jag tycker det skulle bli rätt coolt sen om man hade guldigt överkast :) Aja får se hur det blir :)
Nu ska jag väll fortsätta lyssna på musik eller nått. Seees !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0