monday

Tjena tjena, jag mår fin fint för jag är fett glaaad :D Värken i axeln håller på att gå över (överlycklig) och sen så äre om en kille :D :D Har inte pallat skriva så mycket den senaste veckan pga axeln ju. Inatt sov jag hos pappa det var najs, han skjutsade mig till skolan imorse så det var chill. Fixa en ny stereo och nya högtalare igår hemma där. Så jag poppade sönder hela kvällen, natten och morgonen fett najs jag älskar bas och det var fett med bas :) Så hittade jag också en sladd så jag kunde lyssna på mobil musiken också såå najjs! Jag tog med mig sladden hem till mamma, för jag kom på att jag kunde ha sladden i datan så jag kunde lyssna på högtalarna hemma hos mamma. Så gissa vad jag gör idag igen ? :) poppar sönder men stereon här suger grymt mot den hos farsan. Ska stressa vidare nu, matteläxan, duscha och lägga mig i tid äre vad som gäller för mig nu. SES

 

Kommentarer
Postat av: kimkim

min tröja ! fag :P <3

2009-02-17 @ 20:20:57
URL: http://kimberleymatthews.blogg.se/
Postat av: maff

yes, my little böög :D

2009-02-17 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0