måndag 9/2

Han är fett söööt , säger inte vem ni får gissa :D
 Idag äre måndag och jag slutade efter lunch! :D Pga, utvecklingsamtal.
 Vi hade också so prov sista lektionen, oops det gick nog inte så bra tror jag. Ett G tror jag det blir eller jag hoppas !
Efter skolan blev jag överkörd av fredrik, haha.
Jag blev inte överkörd men det är uttrycket jag säger för det han gjorde asså haha.
Jag hjälpte han upp som tack för det drog han runt mig på marken runt hela skolgårn typ haha..
Jag blev fett lack asså. XD
 Sen drog vi hem till Fredrik. Det var jag, Becka, Niklas, Fredrik och Sandra.
Efter ett tag kom Marcus och emil :)
Vi kollade lite på kopps fan ja skrattar alltid lika mycket x)
Vi har svenska läxförhör imorgon måste plugga lite på det nu,
 men problemet är att ja glömde böckerna i skolan -.- XD
 Får fråga runt några som går i min svenska grupp asså. SES

Kommentarer
Postat av: becka

och jag tappa bort min fucking lurjävel. -.-

<3

2009-02-09 @ 21:14:18
URL: http://augustibaarn.blogg.se/
Postat av: Marie

aah skit asså, hoppas att Emil har den asså, <3

2009-02-09 @ 21:18:27
Postat av: Anonym

jag gissar på marcus eller alex

2009-02-10 @ 13:33:15
Postat av: Anonym

jag gissar på marcus för alex gillar inte mig..

2009-02-10 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0