sovdags

har nyss tagit bort sminket och borstat tänderna, sitter och väntar på becka.
 Jag tänkte att jag skriver ett snabbt inlägg medans.
 Förut va vi i Aspudden, gjorde ingeting käka en as stor choklad boll som var grymt god haha.
 Sen åkte vi till Skärholmen där träffade vi Wilfred hahah fifan vad kul det var, fett uggly.
 Imorgon typ ´tvingar´min mamma mig att följa med till Jockes mamma i Täby :S
 Hon tvingar mig inte men hon tycker att jag borde följa med, jajja skit samma jag följer med dit.
Vad ska jag göra liksom?
Det är inte mina kusiner som kommer det är Pontus och Patriks.
Och Pontus och Patrik kommer inte för dom bor ju i Italy..
Ajja , godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0