ska sova snart

ååh gard vilken dag. Både rolig och inte så rolig, men för det mesta rolig.
 Idag på dan så solade jag och Becka skrattade och hade en liten rap stund , haha vi drack påskmust det var därför.
 Sen så gick vi till henne, hon bytte kläder. Vi skulle käka på grillen men det var stängt, jag blev fett sur asså hah men vi käkade pizza ist. Kim kom så jag och Kim käkade pizza. becka ville inte ha. När vi typ käkat klart kom Sandray :) Efter det så typ fick jag skjuts på cykel hem till Kim, hon skulle lämna den. Så gick vi mot vallen, då kom Fredrik. Så vi gick med honom han skulle spela fotboll. Det va massa killar där alla gick typ i klassen, tror ni vi hade kul då eller? Dom är fett taskiga typ hela tiden så vi blev fett lacka på dom, vi gick. Asså jag pallar inte änns skriva mer blir fett sur för dom är fett jobbiga, man har fett kul o så sen så ska dom ba säga nått taskigt jäla cepen. Så säger dom sen när man blir sur ba men vi skojjade bara, ofta man inte tar åt sig liksom?.. Ajja ska sova snart, GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0