prao imorgon igen

Var  på gudstjänst idag, de är grymt tråkigt asså men har bara fyra gånger kvar tills den 30maj :D Efter de drog jag och becka till blackan (aa) haha! Påvägen hem höll jag på att garva sönder mig!! De va så jäla kul assså haaha. Becka ba jag mår illa (hon satt baklänges i bussen) sen ba kom vi till en busshållsplats skulle precis svänga in, becka ba jag måste spy. Jaba typ jaha men ska vi kliva av här? Så ba ser jag hela hennes mun typ helt asså typ som om man blåser upp den så ba spyr hon lite på bussen medans hon är påväg ut så typ precis när hon kommit ut ba splash ! hahah fan vad jag garva asså! Fett taskigt men asså fan va kul det var alla på bussen ba stirra XD Fett skoj sen så träffade jag Sandray och Kim, Becka gick hem och la sig tyyp. Ska typ göra mig iordning och sova snart så ses.




tycker den här låten passar väldigt bra , sen är den braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0