är det påsk idag?

Godmorgon :) Ligger i sängen och chillar med datan, najs.
Jag funderar på om det är påsk idag, är de det? x)
Ni tycker säkert att jag bloggar för lite.
Jag fattar inte att folk pallar skriva typ över fem inlägg på en dag,
haha. Men det är bra. hah
Jag har inte skrivit att jag köpte evisu va?
Jag köpte iallafall dom , jag tror det var förra helgen?
Dom är grymt najsiga :D
Nu vill jag bara ha en "färg glad" tjocktröja.
Jag får pengar istället för påskägg (får inte äta godis, jag gör det ändå..)
då kan jag spara dom tills jag hittat en najs tröja?! :D
 Ajja najsnajs, nu ska jag gå och käka frukost sen ska jag duscha.

(ser helt cp ut, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0