trött!

Godmorgon ! Nu sitter ja här i t-shirt och knappt öppnat ögonen.  Jag kan ju berätta lite om vad ja gjorde igår. Efter jag hade ätit så cyklade ja och mötte Sandra, när ja mött Sandra cyklar vi ner till ica och köper godis, jag köpte en polkagris stång me cola smak (a) Sen när vi precis köpt de sms ja med Jesper och han undrade fall vi kunde följa med han och köpa godis sen vara med han och kanske Isak. Vi träffade Jesper sen skjutsade ja honom till Isak med Sandras mammas cykel för min är knullad och går inte att skjuta typ! Så ba står vi uanför Isak så ba hör vi ett skrik från skogen, vi höll på att döö asså! Ja tyckte inte det lät som en människa ja tyckte de lät som nått djur, så ja plinga på hos Isak ! Jag blev fan skit rädd asså. Så fick vi iallafall komma in och värma oss, mina fötter var som is. Sen gick vi ut så tvingade dom mig till gårn, de var inte så tråkigt för ja och Sandra körde pingis. Sen så måste ja vara hemma tio, aa så ba tack mamma ! Sen var hon inte hemma själv hon var på fest ja vet inte änns när hon kom hem iallafall efter tolv, fett irriterande! Så ja satt vid datan och kollade på tv eller en film på tv och sen satt ja vid datan samtiidigt de va inte direkt nån bra film om man får säga så. Sen idag ska ja vara med Sandra! Men vi vet inte vad vi ska göra nån som har ett förslag? Nu ska ja iallafall gå och äta frukost, färska frallor (a) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gee min godis förfan hahaha xD <33

2008-10-20 @ 17:10:23
Postat av: Anonym

haha oj mig*

2008-10-20 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0