mys

Idag vaknade ja åtta igen ^^ . Då gick ja upp och kollade på kung fu panda, den var skit rolig haha. Sen drog ja och Sandra till stan. Där fikade vi  och kollade runt lite hittade ett par skor , kanske ska köpa dom. Sen åkte vi hem till mig då gjorde vi chokladbollar och skrattade lite haha! Sen följde ja och Ida med Sandra till bussen, vi fick springa. Sen gick ja och Ida hem då satte ja mig vid datan och lyssnade på musik. Sen ska ja och Sandra ut och jogga, hoppas inte det blir för mörk. Idag har ja haft på mig mina Lee, mitt billabong linne och Mammas bikbok tröja.

Kommentarer
Postat av: carro

kungfu panda är så kul xD (h)

2008-10-27 @ 17:12:12
Postat av: Marie

hah ah :P

2008-10-27 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0