kul, kul

Kom nyss hem från hemkunskapen, fan va kul de va! Kom dit, fick typ vänta 20min som vanligt för hon är seg. När vi började gick vi in och satte oss på vår vanliga plats. Så fick vi skriva in några papper, har prov veckan efter lovet. Sen så skulle vi göra muffins :D Vi skulle göra morotsmuffins, men markus och andreas ville inte de. Ja är med Markus och Pau är med Andreas kusinkusin ;) Så istället för att göra morotsmuffins fick vi göra chokladmuffins! gad va gott de vaa asså. När ja och Markus skulle göra ingredienser så sa ja fel så markus gjorde fel så vi hällde ut de så hämtade Markus nytt, då höll ja på att garva ihäl mig asså! Sen gör Paulina också fel två gånger typ haha! De var så grymt fuckat kul , låter inte så kul men de va fan de, tråkig humor ? Mina och Markus muffins blev fan perfekta asså! Hahah Paus och Andreas blev missbildade , typ knullade tuttar såg de ut som fan hahha, de va ännu roligare! XD Sen så plattade Markus till Paulinas muffins så hon inte ville ha dom, Markus är fan grymt jobbig ibland asså. Aa men iallafall sen så cyklade ja hem. Snart om typ en timma ska ja typ till kyrkan, ja konfermerar mig juh.. Ska iallafall typ äta nånting nu .


dagens outfit;
- adidaströja
- klänning med guld spänne, från Gina Tricot
- långa tights











Kommentarer
Postat av: pau

Haha asså de va fan askul, bästa hemkunskapen hittills xD <33

2008-10-23 @ 16:02:58
URL: http://ppalina.blogg.se/
Postat av: marie

aah XD <3

2008-10-23 @ 16:04:07
Postat av: Sina

Jag älskar Marres kläder :D <3

2008-10-23 @ 19:39:40
Postat av: Anonym

hah (a) <33

2008-10-23 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0