godmorgon

igår kväll gick ju bra, ja träffade kim och Sandra vid skolan då gick vi mot gårn. Fast de var stängt så vi tänkte gå till statoil påvägen så möter vi två personer , gad asså de va pinsamt. Vi stog och pratade med dom ett tag sen gick vi. Då gick vi typ och mötte pau och Jenny, när vi mött dom gick vi tillbaka till statoil typ eller busshållsplatsen sen stog vi där massa skit fett länge sen så iaf så började vi gå hem. Vi gick genom skogen, fett lärrigt asså. Jah hade ställt cykeln hos mormor så ja slapp gå så långt, skönt ,haha. När ja  kom hem så smög ja in och satte mig vid datan. Satt där ett tag sen gjorde jag iordning mig för att sova. Ja vaknade för en timma sen och då gick ja upp gjorde frukost och sen satte ja mig vid datan. Idag ska ja vara med Sandra, vi vet inte vad vi ska göra men vi hittar säkert på nått.

Kommentarer
Postat av: Lois

Vem var det ni träffade som var pinsamt???

2008-10-28 @ 11:35:58
Postat av: Marie

hah hemligt ;D

2008-10-29 @ 10:16:52
Postat av: lollo

maha kul

2008-10-29 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0