.

Skrev aldrig igår, hade lite stressigt. Ja vaknade åtta, då gick ja upp och kollade på Jiddra inte med Zohan. De är ett stort filmtips till den som gillar komedier, den är skit rolig. Efter de klädde ja på mig, sminka mig och hann knappt äta frukost för Ja skulle med Sandra och hennes pappa och kolla på lampor, hämta Sandras mobil x). Sen efter de hjälpe ja Sandra att ta ner hennes studsmatta, de va äckligt, skit många spindlar. Sen så fick vi skjuts till mig, ja packade. För ja skulle sova hos Sandra. Efter de åt vi middag, sen gick vi hem till henne, de va skit jobbigt asså. Då typ tvinga hon mig ut, så vi gick typ till gårn träffade kim och Sandra, hade kul med dom sen så gick vi hem. När vi kom hem tittade vi på en film , kommer inte ihåg va den hette , haha men den var ganska bra. Så vaknade vi 9 men så skulle man ställa tillbaka klockan en timma så ja vaknade 8 igen , fan asså haha.  Sen idag så har vi tittat på två filmer, typ all the boys love Mandy Lane, den var helt cp ja haja inge. Den andra var the cable man, den va inte så jätte rolig fast de va komedi. Sen har vi typ inte gjort nånting, gått omkring. Hennes mamma kom och hämta henne, då gick ja till becka för hon skulle få några lösnaglar, hon ska ju till London inatt, ja e avis asså. Sen gick ja hem satte mig vid datan, nu ska ja titta på andra avenyn. Och sen vill ja bara säga att ja älskar Sandra Stolt, Paulina Rosell & Rebecka Hedlund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0