12/10 | kväll

Tjenare , idag har de bara vart chill. Som ja sa förut skulle ja bada eller duscha , ja duschade sen gjorde ja iordning mig på typ två timmar sen kom Paulina och Jenny till mig som hade fikat uppe i centrum då gick vi typ ut. De va första gången ja träffade jenny, hon var fett snäll (paulina nya stepsister)! Vi typ visa henne våran skola, vi hade inget att göra. Sen gick vi till lidl och köpte godis. Vi satte oss på en bänk och fettade då, ja köpte en energy drink , hah . Sen gick  vi mot centrum och stannade på typ nått scout loppis. Så skämta ja med paulina att vi kunde köpa en barn stol som man har bakom cykeln för 30kr nån scout tant ba de finns fler saker där inne då vare pinsamt att bara gå så vi gick in och kollade på massa keffa böcker, haha! Sen fortsatte vi ner mot  centrum så gick vi hem till mig hämtade Ida sen gick vi ut med henne, så skrev vi våran blogg, pea, msn och våra namn på en last bil , ja vet fett överdrivet att skriva allt de och de va meningen. Sen skulle dom hem och ja gick hem satte mig vid datan sen cyklade ja och mötte Pau bara så cyklade vi till kyrkan och gick på gudstjänst. Ja trodde de skulle va skit tråkigt men de var okej, vi sjöng några konstiga låtar ja och pau inte hängde med på. Så vare nån gubbe som satt framför mig som va fett weird, han tog fram en chokladkaka och la den bredvid sig och ba ni får inte ta den här haha! Den var bara i 35minuter de va bra ja trodde seriöst att den skulle vara över två timmar haha. Vi cyklade hem efter de och nu sitter ja vid datan och snart ska ja äta lasange, mm ! Idag va ja lite slö så ja hade bara på mig mina svarta mjukisar, ett rosa/vitt/ grönt blommigt linne och sen en grå kofta över med fett fina knappar !

Kommentarer
Postat av: pau @

hahah aah de va naajs de :D <3

2008-10-12 @ 20:37:10
Postat av: Anonym

ja ska också konfermera mig :D <3

2008-10-15 @ 07:33:32
Postat av: Marie

hah, kul.

2008-10-15 @ 16:00:23
Postat av: Anonym

vem fan äe som kommenterar som inte skriver namn ? :S haha XD

2008-10-15 @ 16:46:45
Postat av: Marie

haha ska du säga?

2008-10-15 @ 16:53:21
Postat av: becka

tycker, :s

2008-10-23 @ 22:15:38
URL: http://beckansh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0