11 oktober/ 2008

Oh hejsan! Har en ny blogg nu, pallade inte ha mitt andra namn de såg så konstigt ut så ja gjorde en ny blogg. Men ja har kvar min andra tycker ni ja ska radera den och ha kvar den här? Kan man byta namn sånna fall hur? Skät samma idag har ja typ slöat hela dan fett trött ja har gjort iordning mig i typ 6timmar haha slowly here, sen gick ja ut och va med Kim och Sandra.M de va ganska tråkgit för vi hade inte något att göra typ . Ja hade på mig svarta långa tights, ett vitt linne, ett grått långt linne över sen en rosa kofta. Jag trodde de skulle vara grymt kallt men de va inte det. När ja träffade Kim och Sandra så hade dom också tights på sig, haha utan att vi visste nått, det var lite pinsamt tre tjejer typ likadana kläder . Juste, ska be någon om hjälp med bakgrund o så inte så fint som det är nu, hjälp sökes, skriv?! Aaja fett trött ska gå och sova , hade tänkt och göra det för ungefär en timma sen men datan uppehöll mig som vanligt , hah.  Sovsött älsks

Kommentarer
Postat av: Anonym

va var ditt andra namn då?

<3

2008-10-15 @ 07:37:33
Postat av: Marie

haha, de tänker ja inte säga!

2008-10-15 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0