tired.

jaa e fett trött idah somnade halv 12 och gick upp 7 , de var för kort för mig att sova. Första skoldan efter lovet. Min dag började med svenska vi kollar på nån konstig film, utvandrarna. Sen typ mentortid därefter SO vi kollade på den gröna milen, the green mile ja har sett den förut den är bra fan. Sen hade vi lunch, No. De är så jävla cp först måste vi gå en timma i no för att få G sen om man vill få typ VG MVG så måste man gå en timma efter igen och ja vill ha bra betyg så ja stannade kvar. Så ja har haft mer än 2timmars No idag och ja kommer ha de i typ fyra lektioner till shit cp skola, böja aldrig i ekebyhov asså xD ja skulle slutat tjugo över två så nu slutar ja typ tjugo över 3 ist :O jag tycker de är så jävla dåligt! ah iaf ja ska iaf lägga mig fett tidigt idag. haha juste sen har ja min äldsta mobil för min har ju gått sönder så ja ska få låna nått, kommer inte få nån ny på ett tag nu asså.. Just nu känns allting bara fel ja känner mig dålig, ja vet inte varför.. Nu orkar ja inte skriva mer har tröttnat lite men ja känner att ja måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0