skämt ut mig som fan asså

Tjena sötnos. Den här dan önskar ja aldrig hade uppfunnits asså, jag ramla med cykeln!. Sen ramlar jag när de är massor man typ känner så ba säger dom, de där var lite pinsamt för dig . Asså shit jäla balle , ja höll på att dö asså! Jag ska slänga min cykel i kanalen asså , eller iaf slänga den. Jag har två typ stora sår på ena knät sen ett ganska så stort på andra, ett sår på tummen och skrapa upp handen asså gad , pinsamt! Sen så gick ja till skolan igen, tog 25minuter kan fan inte gå, hahah. Då hade vi matte prov, det gick rätt så bra, de sa min lärare till och med :) Sen juste på andra lektionen tog Elias min mobil, ja får damp han e fan bög. Efter skolan ville Sandra att ja skulle vara med henne på aerobicsen (venne hur de stavas asså) för Becka var sjuk, så ja var det. Haha fifan asså. Sen fick ja skjuts hem. När ja kom hem gjorde jag tacos. Nu har ja typ precis ätit. Ska ja kanske skriva en julklappsönskelista? hah aa ja gör de, har inge att göra nu ändå. Ni kan klicka på bilderna för att dom ska bli större.
 en platt tv     guld spegel, inte exakt en sån här Nya sony ericsson, c905     pengar


Kommentarer
Postat av: kimkim

haha ! marran fyfaaan , fett synd XD

nej , marre stackars dig :/ <33

2008-11-14 @ 15:38:08
URL: http://kimberleymatthews.blogg.se/
Postat av: Marie

haha aah XD <3

2008-11-15 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0