plugg plugg

hej alla . Idag har det inte hänt så mycket, eller faktiskt ingeting. Själv sitter man och pluggar nu och lyssnar på musik. Imorgon har jag hemkunskapsprov, det verkar enkelt så ja ska läsa på det lite snart. På fredag har no test. På måndag ska har jag en so inlämningssak plus att ja måste läsa typ hundra sider ur en religonsbok eller inte hundra sider men typ 30 -.- Det låter inte så mycket , de är det inte heller bara det att man måste få in det i mitt sega huvud så det tar lite tid. Jag har fått lånat paulina rosa samsung för jag kommer inte få en ny mobil på ett tag. Den har camera men inte så man kan lägga upp på datan sen har min camera inga batterier, så ja kan inte ta ett foto på hur ja ser ut idag så ja berättar, haha. ja har  ett par helt vanliga blå jeans, mitt älsklingslinne som e vitt som har typ lite saker på sig haha kan inte förklara xd och en skit fin rosa kofta jag fått lånat av Sandra.M tack (a)! Nu ska ja fortsätta pplugga cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0