hemma

Tjenna alla fulla o glada ! Igår sov jag hos becka, i vårby. Det va najs, vi åt morötter o dip och kollade på nån film vet inte va den hette men de var lite rolig,, det var en gubbe som ramla, as roligt. Jag vaknade typ 10 då låg ja och sms med Sandra och läste typ roliga historier x) Sen väckte ja Becka. Då gick vi typ upp, klädde på och sminka oss. Mitt puder hade inte gått sänder sen så ställer Becka min lilla necessär på toalåcket så glider den ner så lite av pudret åkte ut och det gick sönder, haha ja höll på att garva ihjäl mig och Becka blev lite irriterad för hon var så jäla klantig , dirket efter så puttar hon ner min stora necessär som stog på badkarskanten asså shit vad klantigt, de var grymt kul. För becka tog sönder mitt puder så fick ja en fondation mousse av henne, tänkte köpa en sån. TACK :) När vi gjort iordning oss så gjorde vi frukost, makaroner och äggmacka x) Sen så bestämde vi oss för att åka till ekerö, på färjan flydde vi från att betala hhaaha nee skoja men ja palla inte slösa pengar, vi lyckades haha. När vi klivit av färjan gick vi på bussen. Vid jungfrusund gick de på två personer så sätter dom sig framför oss , haha pinsamt x) Becka ville inte gå själv till bussen så ja följde med henne och väntade på bussen tills den kom, sen gick ja hem satte mig vid datan och nu sitter ja vid köksbordet och lyssnar på gaammal musik. Snart måste ja gå och hämta laddaren till datan, bara 32% kvar x) de räcker i 32minuter till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du skriver nogot oxå! Hehe, skriv föfan <3

2008-11-17 @ 19:53:15
Postat av: marie

haha yes, vemere föresten ? x)

2008-11-18 @ 16:51:59
URL: http://maff.blogg.se/
Postat av: Anonym

mulfred

2008-11-18 @ 18:35:15
Postat av: Anonym

hmm :P

2008-11-18 @ 19:54:41
Postat av: Olivia

Hejsan :)

Skulle du kunna säga vilket typsnitt du har på din text "Marie's blogg"? :)

2008-12-13 @ 14:10:36
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejhej :) det är lite fel med min blogg. Jag vet inte riktigt vad de är för typsnitt men ja kan nog kolla upp det :)

2008-12-14 @ 15:33:05
Postat av: Olivia

vore snällt om du kunde fixa det :)

har velat få tag i den där stilen länge, men aldrig hittat namnet på typsnittet...

Du får gärna lägga in en kommentar i min blogg när/om du hittar den :)

2008-12-15 @ 00:28:43
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: evelina

kej, den foundationen suger.

2008-12-23 @ 19:56:46
Postat av: Marie

hah, tycker inte ja ;)

2008-12-23 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0