helg

Igår så var jag hemma nästan hela dan, sen på eftermiddan kom Kim och Pau å överraskade mig. Då tittade vi på film ett tag. Sen gick jag och Kim hem till henne och Pau gick hem ,hon skulle laga mat, haha.  Jag och Kim gick hem till henne och gjorde iordning oss. När vi va klara gick vi till pizzerian. Så hoppades vi på att ingen som vi kände skulle komma, haha. Så kommer liksom Emil, Lukas, Isak och massor vi noo, haha de va grymt jäla minsamt asså. När vi ätit upp så gick vi till gårn , det hade i öppnat så vi gick och mötte Sandra och Pau, vid skolan. Sen gick vi tillbaka till gårn. Jag och Pau spelade fotboll där, det var fett kul haha. Sen tog jag bussen hem. Idag vet ja inte vad ja ska göra hitta på nått iaf.




Kommentarer
Postat av: pau

JAG SKA TLL IKEA :D XD

HAHAHAHA <33

2008-11-09 @ 12:58:23
URL: http://ppalina.blogg.se/
Postat av: Marie

dåligt, jag vill också det. <3

2008-11-09 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0