Juldagen

Idag vaknade ja kvart över 11, satte mig vid datan som vanligt. Skulle på julbord hos mormor klockan ett så ja var tvungen att skynda mig lite. När ja hade ätit gick ja ut och träffade Essie, Becka och Niklas. Sen mötte vi Jesper och Isak. Vi gjorde ingeting bara väntade på en sen buss, Becka och Essie skulle till stan. Vi stog och frös till istappar i en halvtimme sen gick jag hem. När ja kom hem satte ja mig genast vid datan och började med min blogg. Ja ville lära mig mer om html så ja sökte på google lite. Så nu har ja suttit och hållt på med det i över fem timmar. Så ja vet ungefär hur man gör ska bara lära mig storlekarna på headern osv. Nu tror ja att ja ska gå och städa mitt rum lite -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0