15/5

Heej alla glada! Jag är inte glad och jag är inte sur nånstans där imellan haha :)
Idag har jag försökt göra mamma så glad som möjligt , måste ju "smöra" lite för att hon ska bli glad och ge mig pengar så jag kan/får ta hål i tungan :D
jag slutade typ två, Sandra följde med mig hem. Vi åt chips och dip till mellanmål, haha min idé ;D Vi satt och kollade på tv. Sen gick jag ut med Ida, mamma glad :D
Sandra ville att jag skulle följa med henne en bit så jag cyklade med till skolan så hade jag Ida i korgen på cykeln, de va kul haha :)
När jag kom hem började jag att dammsuga, skura golven.
 Är precis klar så jag satte mig här.
Nu ska jag hjälpa Jocke med mateen så blir hon säkert ännu gladare hah :) Ni får lite bilder från veckan, har fått tillbaka min camera nu, Becka lånade den.
 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0