skärgårn..

Paul, jag och Nikas badade det var fett varmt :) Efter vi badat gick vi hem till Nikas igen, vi bytte om sen tog vi nån cykel och typ gick/cyklade tre på en cykel haha. Vi cyklade till centrum jag köpte massor med godis till skärgårn och dom köpte godis och glass för ikväll. Imorgon bitti drar jag ut till skärgårn. Ska bo på fyra olika öar, det kommer väll bli rätt najs hoppas bara på fint väder ! Jag ska sno jockes mobil så jag kan ta bra bilder min suger fan. Jag kommer hem igen på fredag kväll så jag kommer nog skriva på lördag igen, sista inlägget på nästan en vecka troligtvis. Puss och hej



Nikas och Paul har inga roliga bilder så det fick bli den här xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Exakt, det blev helt konstigt ;o Haha. Sedan tröttnade jag på namnet, haha!



Allt är bara bra, förutom att vädret suger ju just nu ;/ Saknar Daniel lite som är på Gotland en vecka TILL...

Självklart måste vi träffas, snart. Jag har planer framöver, men vi kan ju höras av (: <3 Saknar dig!

2009-07-05 @ 22:28:48
URL: http://awesomeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0